Ajunsă la 25 de ani, seria Final Destination se poate lăuda cu cel mai bun debut al francizei pentru noul film Destinație finală Succesorii, care s-a lansat în România vineri, simultan cu premiera americană. În Statele Unite şi Canada, filmul a încasat 21 de milioane de dolari doar din avanpremierele de joi şi din proiecţiile de vineri şi se va putea lăuda cu cel mai bun debut al francizei ce totalizează în acest moment şase filme. Deţinătorul anterior al recordului a fost al doilea film, The Final Destination, cu 27 de milioane de dolari obţinute la premieră în 2009.
Trebuie spus că toate cele cinci filme anterioare au fost profitabile, cu încasări ce au depăşit, în medie, de patru ori bugetul de producţie. Succesorii are cel mai mare buget de producţie al francizei, de 50 de milioane, dar comportamentul filmului în SUA nu are de ce să le provoace emoţii producătorilor. Şi Cinemagia a lăudat horror-ul, scriind că „oferă fix ceea ce promite”.
O altă premieră lansată simultan în SUA şi România este Hurry Up Tomorrow, dar „filmul-album” al lui Abel Tesfaye, mai cunoscut internaţional drept The Weeknd, are mari şanse să nu depăşească cinci milioane încasări în primul weekend. Filmul are un procent de doar 13% cronici pozitive pe RottenTomatoes (spre comparaţie, Destinaţie finală 6 are 93%), iar cronica Cinemagia i-a găsit suficiente hibe lungmetrajului, inclusiv prestaţia „plată şi repetitivă” a starului pop.
Hurry Up Tomorrow a fost produs de Tesfaye cu un buget de 15 milioane de dolari. Filmul este o raritate la Hollywood, în sensul că distribuitorul american Lionsgate nu a finanţat producţia, ci doar distribuie filmul primind în schimb un procent din încasări. În condiţiile în care un procent considerabil (30-40%) rămâne la cinematografe, sunt mari şansele ca Hurry Up Tomorrow să devină un nou eşec pentru Tesfaye, care se poate lăuda şi cu unul dintre cel mai prost primite seriale din istoria HBO, The Idol.