După „una rece” în ceea ce priveşte remake-urile Disney, iată că a venit „un caldă”: Lilo & Stitch a încasat 341 de milioane de dolari în întreaga lume în weekend-ul lansării. Cu precizarea că bugetul filmului se ridică la „doar” 100 de milioane de dolari, succesul financiar al lui Lilo & Stitch şterge din gustul amar lăsat de remake-ul anterior, Albă ca Zăpada, ale cărui încasări totale nu au ajuns nici măcar până la valoarea bugetului.
În acelaşi timp, Mission: Impossible – The Final Reckoning a încasat 204 milioane de dolari la nivel global, în cel mai bun debut al francizei. Dacă de obicei sequel-urile câştigă tot mai puţin, până când producătorii decid că a venit vremea să pună punct unei francize, iată că Tom Cruise şi Ethan Hunt chiar reuşesc „imposibilul” cu un al optulea film care devine campionul întregii serii. Totuşi, dacă la Disney contabilii răsuflă uşuraţi, nu la fel stau lucrurile cu colegii lor de la studiourile Paramount: MI8 a costat o sumă gigantică, de circa 300 de milioane de dolari (unele surse plusând chiar la 400), şi filmul va trebui să aibă un itinerariu global impresionant pentru a se dovedi într-un târziu profitabil.
În România Lilo & Stitch s-a lansat pe un număr impresionant de ecrane, 241, şi şi-a adjudecat prima poziţie în topul încasărilor din weekend, cu 2,9 milioane de lei. Ultimul film Misiune imposibilă s-a clasat pe locul secund, cu puţin peste două milioane de lei. Oricum, a fost veselie mare în cinematografele din România, totalul încasărilor fiind cu 82% mai mare decât cel din weekend-ul anterior. La fel stau lucrurile şi în SUA, unde s-a sărbătorit Memorial Day, iar totalul încasărilor din cinematografe s-a ridicat la 322 de milioane de dolari, un record absolut.